La drool.ro ne dorim să fii mulțumit de serviciile noastre și să faci cu plăcere cumpărăturile tale.
Noi îți oferim tot ce este mai bun!
Clientul stă întotdeauna în centrul atenției și este cea mai importantă persoană pentru noi. Vă garantăm acest lucru!
Livrarea
Costul livrarii in EasyBox pentru coletele mici care incap in sertarele lockerelor este de 10 lei.
Livrarea in EasyBox este disponibila doar pentru comenzile achitate cu cardul, sau prin ordin bancar.
Livrarea produselor este 20 lei (in limita a 2 Kg, pentru coletele mici, nu se aplica pentru coletele voluminoase ex: biciclete, masinute electrice, vehicule cu pedale, mobilier... etc, acestea avand un cost de transport individual, in functie de greutate si volumetrie) pentru comenzile platite Ramburs, si 15 Lei (in limita a 2 Kg, pentru coletele mici, nu se aplica pentru coletele voluminoase ex: biciclete, masinute electrice, vehicule cu pedale, mobilier... etc, acestea avand un cost de transport individual, in functie de greutate si volumetrie), pentru comenzile platite prin MobilPay sau Transfer Bancar.
NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari (localitati aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat) insa timpul de livrare poate fi cu 1-3 zile mai mare.
Livrarea produselor se face prin curierat rapid.
Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand zilele de sambata si duminica, precum si sarbatorile legale.
*Livrare: 1-2 zile lucratoare :
*Durata de livrare a produselor de 1-2 zile lucratoare poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.
Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului si in maxim 48 ore de la primire are obligativitatea de a notifica in scris la adresa contact@drool.ro printr-un email insostit de poze demonstrative ale defectiunilor survenite. Totodata daca la livrarea produsului sunt semnalate deteriorari majore ale ambalajului produsului clientul trebuie sa intocmeasca un proces verbal de constatare avarieri/pierderi sau deteriorare impreuna cu agentul firmei de curierat, si sa pastreze un exemplar. Pentru produsele livrate la adresa din comanda si ulterior transportate de catre client la o alta adresa nu ne asumam responsabilitatea referitor la integritatea transportarii respectivului produs!
Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii sau se aduce pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in termen maxim de 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica.
Pot exista de asemenea exceptii de livrare in termenul standard de livrare de 1-2 zile lucratoare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau ordin de plata, pentru care tranzactia bancii poate dura in functie de timpul de procesare al fiecarei banci; in aceasta situatie comanda se va procesa doar in momentul in care banii au fost transferati in unul din conturile noastre bancare.
Pot exista intarzieri de livrare datorate conditiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce tin de evolutia vremii.
Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.
Returnarea produselor
Retur Standard in 14 Zile
In cazul in care produsul comandat nu corespunde cerintelor dvs. sau prezinta defecte de fabricatie, aveti dreptul sa ne notificati in scris ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.
ATENTIE: Produsele care au fost desfacute trebuie returnate, nedeteriorate, impreuna cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.
In cazul in care s-au achizitionat mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur. Restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.
Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e) fac exceptie de la dreptul de retaregere si nu pot fi returnate articole de igiena.
De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite si cu etichete rupte, si produsele personalizate sau facute pe comanda!
Produsele ce fac obiectul returului se returneaza ambalate într-o manieră asemănătoare cu cea de la primire !
Costul de transport pentru retur este de 15 lei si va fi suportat de catre client. Pentru produsele cu defect de fabricatie, sau expediate gresit de catre depozitul nostru sau depozitele partenere Costul de transport pentru retur si/sau schimb este 0, si va fi suportat de catre noi in totalitate.
Rambursarea contravalorii produsului din care se va retine costul de retur, se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului, intr-un cont bancar furnizat de catre dumneavoastra.
NU se va returna costul transportului. De asemenea în cazul în care pachetul conține produse cadou, promoții, etc, se vor returna și acestea împreună cu produsele. Dacă ați beneficiat de transport gratuit, la returnarea banilor se va reține costul de transport
Inlocuirea produselor
Produsele achizitionate pot fi inlocuite in termen de 14 zile calendaristice cu :
– Un produs identic
– Un produs diferit, dar care are acelasi pret
– Un produs diferit, dar cu pret mai mare, caz in care se plateste diferenta de pret
Daca doriti sa inlocuiti produsul, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa contact@drool.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs. si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.
Dupa ce inregistram comanda la schimb pe site, vom trimite un curier cu produsul pe care il doriti . Schimbul de produse se face pe loc, in prezenta curierului cand va sosi cu noul produs.
Produsele trebuie returnate in aceleasi conditii in care au fost primite. Va rugam sa ambalati produsele intr-o folie/punga/hartie astfel incat cutia produsului sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Livrarea coletului la schimb se va face in 1-3 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii la schimb.
Costurile de transport vor fi suportate de catre client, in valoare de 15 lei, exceptie facand cazurile in care nu ati primit ce ati comandat sau produsul prezinta defecte de fabricatie. In acest caz, costurile de schimb sunt suportate de catre drool.ro.