Transport si retururi

Livrarea

Livrarea produselor pentru comenzile ce depasesc valoarea 150 lei se face GRATUIT (in limita a 2 Kg).

In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 200 lei costul livrarii este 13 lei in easyBox si 16 lei la domiciliu (in limita a 2 Kg) pentru comenzile platite Ramburs, si 10 lei in easyBox si 11 Lei la domiciliu (in limita a 2 Kg), pentru comenzile platite prin MobilPay.


In cazul coletelor ce depasesc 2 Kg, se va percepe o taxa de 1 leu + TVA pentru fiecare kg suplimentar (valabil atat pentru Bucuresti, cat si pentru restul tarii), indiferent de valoarea coletului.


NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari (localitati aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat) insa timpul de livrare poate fi cu 1-3 zile mai mare.


Livrarea se face dupa ce toate produsele comandate sunt in stocul nostru, in 24 – 48 ore de la lansarea comenzii.


Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.


Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


 

Returnarea produselor

In cazul in care produsul comandat nu corespunde cerintelor dvs. sau prezinta defecte de fabricatie, aveti dreptul sa ne notificati in scris ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.

ATENTIE: Produsele care au fost desfacute trebuie returnate, nedeteriorat, impreuna cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.

Din motive de igiena nu se accepta retur lenjeria sau alte articole intime . De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite si cu etichete rupte.

Produsele ce fac obiectul returului se returneaza ambalate  într-o manieră asemănătoare cu cea de la primire !

Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre noi, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 5 zile de la primirea returului, intr-un cont bancar furnizat de catre dumneavoastra.

NU se va returna costul transportului. De asemenea în cazul în care pachetul conține produse cadou, promoții, etc, se vor returna și acestea împreună cu produsele. Dacă ați beneficiat de transport gratuit, la returnarea banilor se va reține costul de transport